sobota, 24 listopada 2012

Nie dziwne tylko rzadkie , bo nie jest codziennością czuć coś takiego



- Nigdzie nie idę , bo nie wiem gdzie się wybieramy .
-To informacja dla VIP-ów !-Krzykną Harry , myślałam że uduszę gada na miejscu .
-Phy ty , nie wiem kiedy ostatnio słyszałam tak żałosny tekst .
-Grzeczniej małolato , my tu się staramy i ...
-Uważaj bo Ci ciśnienie pod skoczy .
-Dobra dzieci , dziewczyny już czekają pod domem,Caroline idź wieź kilka rzeczy jakieś bluzki , ciepłe bluzy i jakieś tam babskie pierdoły   .-Zayn oznajmił popychając resztę do drzwi wyjściowych.Już po kilku minutach doszłam do reszty .
-Ktoś z nami jeszcze jedzie , dlaczego ja nigdy o niczym nie wiem !
-Bo to informacja dla ...
-Harry skończ już , i kto tu jest dzieckiem .-Wystawił język i ruszył za resztą .Podzieliliśmy się na dwa samochody .Ja z Liamem wzięliśmy Emmę i Zayna ,a Harry ,Nialla ,Louisa i Eleanor .Domyśliłam się że jedziemy za miasto .Miały kolejne godziny a ja jakoś nie miałam ochoty się zbytnio odzywać .Skręciliśmy do lasu , spojrzałam się na Emmę .
-Spokojnie już dojeżdżamy .
-Super , rozbijemy namiot i będziemy żyć według natury .
Widziałam uśmiech Liama odbijający się w lusterku , na pewno mu przykro że nie jestem  zbytnio przekonana do tego wypadu .Wjechaliśmy na wielki plac otoczony drzewami oraz małymi drewnianymi domkami .
-Jesteśmy na miejscu  świeże powietrze , cisza i spokój . -Podszedł do mnie i przytulił od tylu .
-Starałem się abyś odpoczęła , wyluzowała .Rozplanowałem abyśmy  spędzili ze sobą o wiele więcej czasu .
-Może starczy tych czułości bo robi się zbyt słodko .
-Widzisz Harry może te twoje panienki na jedną noc są zbyt słodkie , dlatego teraz Ci się udziela .
-Słuchajcie ja idę się przejść , będę nad jeziorem .-Wtrącił Niall , był jakiś rozkojarzony nie obecny .
-Liam ja pójdę porozmawiać z Nim , może czegoś się dowiem .-Podbiegłam i zaraz wyrównałam tempo .
-Niall pamiętaj , że zawsze możesz mi o wszystkim powiedzieć .
-Wiem , spuścił głowę .-Usiedliśmy na jednej z ławek nad wodą.
-W takim razie słucham .
-Pamiętasz jak mówiłem o tej dziewczynie -Lucy ? Spotkałem ją ostatnio , rozmawiało nam się chyba dobrze i wtedy gdy miałem ją zapytać czy się jeszcze spotkamy , przyszedł jej chłopak .
-I co dalej ? , nie wiesz o niej nic więcej .Gdzie pracuje , mieszka a może nazwisko ?-Pokiwał głową .-Czy mi się zdaje , czy ty coś do niej czujesz .
-To dziwne że widziałem ją 2 razy , a myślę o niej codziennie .
-Nie dziwne tylko rzadkie , bo nie jest codziennością czuć coś takiego .
-Wiesz w czym jest problem , nawet nie w tym że ma chłopaka .Ja mogę jej już nigdy nie spotkać .
-Jeśli jesteście sobie dani to będziesz miało okazję z nią porozmawiać , i to nie jeden raz .
-Chudź już , bo zaraz będą nas o coś podejrzewać .-Wstaliśmy i ruszyliśmy w stronkę domków , było tu sporo ludzi , chodź nigdy nie słyszałam  o takim miejscu .
-Może wiesz który to mój domek ?
-Twój to 6 a mój 8 .-Weszłam do domku no tak jak domek pełen ludzi .
-Co tak długo .-Wzruszyłam ramionami i rozebrałam się z kurtki .
-Może chcesz nam coś powiedzieć ? , czego nie wiemy a powinniśmy .
-Tak że musisz już iść do swojej dziewczyny , Och najmocniej  przepraszam ty nie masz dziewczyny .Która by Cię chciała .
-Uwierz każda , nawet ty .Nie byłabyś szczęśliwa jak byś się dowiedziała z kim kręcę .
-Jesteś tego pewny ? No to z kim ?
-Wiesz wolę żeby Ci to sama powiedziała .-Nawet nie zauważyłam że od jakiegoś czasu bawię się telefonem Zayna , już wiem dlaczego zerka w moją stronę co jakiś czas z takim dziwnym uśmiechem .Naszą jakże ciekawą rozmowę przerwał dźwięk telefonu .
-Kto dzwoni ?
-Pikachu , mam odebrać czy odrzucić ?-Nie czekając odebrałam telefon .
-Co chcesz ?
-Daj mi Go !
-Kogo , nie bulwersuj się tak .
-Dobrze wiesz kogo , nie udawaj głupiej .
-Widzisz jesteśmy na kilku dniowym urlopie i nie załatwiamy spraw zawodowych .
-Jestem jego dziewczyną .
-Nie ty nią byłaś .-Nie usłyszałam odpowiedzi , tylko głośny huk .
-Co chciała -Tym razem odezwała się Emma , nie dziwie się są ze sobą krótko nie chcą tego stracić .
-Pogadać i nic więcej .-Do domku wbiegł zdyszany Niall , podszedł i mocno mnie przytulił .
-Miałaś rację , odezwała się .
                                                                                                                                                          
Hej :*
Dzięki za 32 kom pod poprzednim rozdziałem , bardzo mnie to ucieszyło :)
Przepraszam że nic nie dodawałam , ale brak czasu :(
Nie wiem kiedy będzie następny , ale dodam jak tylko znajdę chwilę czasu .
Czytasz =Komentuj 

18 komentarzy:

Unknown pisze...

To cudowne jest *.* Bo chłopcy są uroczy ;D Naprawdę bardzo mi się to wszystko podoba. Czekam już na następny rozdział ;D

Unknown pisze...

Zajebisty.
Pisz więcej ;*
http://nie-lubie-cie-misiu.blogspot.com/

∂єνιℓ ♥ pisze...

Świetny :) marze o takim wyjeździe w domki na kilka dni, że aż się rozmarzyłam i dwie łzy mi poleciały :')

Minty pisze...

"Mimo wiosny, zimny powiew wiatru otulał moje policzki nie dając mi zapomnieć o ponurej pogodzie w Wielkiej Brytanii. Rozmyślałam o tym co teraz robią moi rodzice, czy próbują mnie szukać lub może znów urządzają sobie kolejną awanturę, zapominając o swojej jedynej córce, która jest tysiące kilometrów od nich. Obstawiam to drugie."
jeśli chcesz dowiedzieć się o co chodzi i zagłębić się w historię nastoletniej Danielle Howard, która nie obejdzie się bez miłości to zapraszam do mnie na pierwszy rozdział http://smak-francuskiej-milosci.blogspot.com/ . będzie mi niezmiernie miło jeśli zdecydujesz się kliknąć w link i przeczytać te parę zdań, które wypłynęły z mojego serca oraz szczerze skomentować.:)

bardzo przepraszam na spam, mam nadzieję, że nie uraziłam Cię w tym xx

Anonimowy pisze...

Świetny ;] Kidy next bo doczekać się ni mogę ? ;)

laura pisze...

Super!!! pisz tak dalej a będzie mega!! :**

http://uwielbiampisac.blogspot.com/ ♥

Unknown pisze...

Fajny rozdział ;) Super piszesz

http://and-little-things-1d.blogspot.com/




http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

Anonimowy pisze...

Wiele fajnych historii:)
Zapraszam do siebie: http://fashionwayoflife955.blogspot.com/
Piszę o modzie, robię zdjęcia i dwa rozdziały opowiadania.
Mam nadzieję, że wpadniesz :)

Anonimowy pisze...

Świetny rozdział ;^^
Dlatego, że tak cudownie piszesz zostałaś przeze mnie nominowana do Libster Award, pytania znajdziesz na moim blogu http://my-life-wolud-suck-you.blogspot.com/
Pozdrawiam ;DD

Zoe Ainsworth pisze...

cześć :) na blogu http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ z perspektywy Loli. pod rozdziałem informujemy także o konkursie, który trwa do piątku. Zachęcam do czytania, komentowania i brania udziału w konkursie. Przepraszam za spam - jenny ♥

Anonimowy pisze...

Hej, świetnie piszesz. Bardzo mi się podoba od razu mnie zaciekawił ; ] Tu masz mój blog http://moje-love-story-o-one-direction.blog.pl/2012/11/27/bohaterzy/ a to mojej przyjaciółki http://mrs-horan.blog.pl/2012/11/page/4/ jak byś chciała to przeczytać to zapraszamy a i to nasze pierwsze blogi więc proszę o wyrozumiałość dla nas u mnie są jeszcze tylko bohaterzy ale za nie długo wstawiam rozdziały moja koleżanka już coś tam ma ;] Dzięki z góry za nas obydwie ;]

Juliette ;3 pisze...

Cześć, chciałam zaprosić cię na mojego bloga, który powstał dosyć nie dawno http://life-is-a-slut.blogspot.com/ :)

I am Diana ♥ pisze...

Ha! Świetnyyy <3 Naprawdę ; * ;P

Unknown pisze...

Mam zaszczyt nominować Cię do Liebster Award ;D
Pytanie, na które masz odpowiedzieć, znajdziesz na naszym blogu ;)

Anonimowy pisze...

Zapraszam cię na mój drugi rozdział http://my-life-wolud-suck-you.blogspot.com/
Pozdrawiam i przepraszam za spam ;D

Unknown pisze...

Jej ! Kolejny świetny blog, który czytam z zapartym tchem :)
Oczywiście będę się pojawiać u Ciebie częściej :)
Zapraszam rowniez do mnie

onedirection-tiara.blogspot.com

Unknown pisze...

Nowy rozdział na http://shes-on-your-mind.blogspot.com/. Pozdrawiam ;**

czekam na rozdział :D

Natka_elo pisze...

Wiem, że już dostałaś nominację, ale dostajesz jeszcze jedną :3 ~ za godzine będą pytania na www.nevergiveupinyourdreams.blogspot.com xx