wtorek, 23 października 2012

Jaki zakład ?!




Noc była zimna , ze smutkiem tempo wpatrzyłam się w księżyc .Wiedziałam że nie pozwoli wracać mi samej , nie dało się nie poczuć ciepłego oddechu unoszącego się na tle ciemnego nieba .
-Ja Cię przepraszam , to był mój pomysł żeby tam pójść wiedziałem ,że jest tam cały zespół Little Mix .
-Ale to nie ...
-Ale przecież mogłem pomyśleć , przewidzieć że się nie lubicie .Jak bym mógł coś dla Ciebie zrobić , nie przejmuj się Nią ona po prostu  zazdrości Ci .
-Ciekawe czego , ha i jeszcze Mi .
-Że jesteś wspaniałym człowiekiem , przyjaciółką i ponad nieziemsko ładna .
-Koniec komplementów , jak tak bardzo chcesz coś dla mnie zrobić to jedynie przytulic bo mi zimno i odprowadzić do domu .-Nie czekałam długo aż spełnił moją prośbę , odprowadził  i  wypuścił  mnie ze swoich ramion dopiero w progu .
-Musimy porozmawiać .
-Rozmawiamy ciołku .
-Caroline na poważnie , mam Ci tyle do powiedzenia , tyle nie dokończonych pytań na , które tylko ty mi możesz odpowiedzieć .
-Proszę o jedno nie dzisiaj , dokończymy rozmowę kiedy indziej i żadne ale .-Pocałował mnie w czoło , wiem że w jednej chwili się zawahał .Nie wiedział czy pozwolę mu na coś więcej , ma racje niech na razie trzyma się na neutralnym gruncie .Odwróciłam się do niego tyłem , wiedziałam że ta rozmowa nas nie ominie .Czułam na sobie Jego tępy wzrok , jedyne co usłyszałam to dźwięk zamykających się drzwi .Chciałam żeby został przy mnie , tak w tym momencie ciszy zamiast rozmowy .Czy to tak dużo ? Nie mam pojęcia tak bardzo chciałam się odwrócić , dopiero zaczynam rozumieć co On dla mnie znaczy zapewne niedługo dowiem się czy zajmuję jakiekolwiek miejsce w moim sercu .Chciałam szczerego i wyrozumiałego przyjaciela .Nie dostałam tego od losu , lecz mam coś w zamian .Czy ja znowu musiałam być zawaloną setką pytań na które i tak nie umiem sobie odpowiedzieć .Po zostało mi jedynie czekać na klucz do odpowiedzi . Udałam się do łazienki , dokładnie zmyłam delikatny makijaż .Już po 20 minutach wyszłam umyta i przebrana , nie musiałam czekać na wymarzony sen .Był ponury poranek , ubrałam się i zeszłam na dół , zdziwiło mnie jedno miałam naszykowane śniadanie na stole .Ale najbardziej to że nie było wstanie tego kupić Anna rano , w ogóle gdzie ona jest ?Miałam jeszcze trochę czasu więc usiadłam przy stole i zaczęłam jeść przygotowane śniadanie .Po skończonym posiłku zaczęłam zmywać naczynia .Poczułam ręce oplatające moją talie , natychmiast się odwróciłam  .
-Dzień dobry , smaczne było śniadanie ?
-Bardzo , a w ogóle jak ty się tu dostałeś ?-Zapytałam zszokowana .
-Normalnie przez drzwi jakieś 15 minut temu , akurat twoja siostra wychodziła z domu i zaprosiła mnie do środka .Nie chciałem Cię budzić więc zrobiłem śniadanie .
-Ale skąd ty się tu wziąłeś ?
-Przyjechałem po Ciebie , dziś piątek .A tak w ogóle  nie podziękowałaś Mi .-Pocałowałam Go w kącik ust , zaczęliśmy  łapać oddechy przed kolejnymi pocałunkami .Nasze wargi rozłączyły się po kilku minutach .Oboje wpatrzeni w oczy promieniującym szczęściem i miłością .
-Spóźnimy się na lekcje chodź .-Przed domem stał czarny sportowy samochód , oboje wsiedliśmy do niego .Przez całą drogę siedzieliśmy w ciszy , dopiero gdy zaparkowaliśmy powiedział żebym nie wysiadała .Dlaczego była to moja pierwsza myśl ,  no tak otworzył mi drzwi podając rękę której już nie puścił .Nie było to miłe uczucie gdy mijając nas każdy się odwracał . Powoli dochodziliśmy do stojącego zespołu przy klasie .W jednym momencie na twarzach naszych znajomych pojawiło się może zdziwienie , nie kontrolowany  wybuch śmiechu Louisa i Harrego .
-Mówiłem Ci że będą razem , wygrałem !
-Dobra nie podniecaj się masz tu 10 funtów -Harry zaczął wciskać pieniądze Louisowi i zaraz zaczęła się kłótnia o ilość wygranej sumy.
-Przepraszam może ktoś nam wyjaśni do jasnej cholery jaki  zakład ?!
                                                                                                                              
Hej bardzo Wam Dziękuję za komentarze i chciałabym wiedzieć jakie chcieli zakończenie , tak wiem jeszcze do niego długo ale wolałabym wiedzieć .Nie wiem ale zbytni mi się nie podoba , jest krótki może dlatego że brak czasu i weny .

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Słodkie , czytając to miałam w pewnej chwili dreszcze '' Poczułam ręce oplatające moją talie '' Ach poprosimy więcej takich momentów ! :D

Karolina Jot pisze...

ja osobiście chciałabym, żeby zakończenie było szczęśliwe, zresztą jak większość chyba ;) , a co do rozdziału to na prawdę, szczerze i wgl mi się podoba, nie jest taki zły.
Podoba mi się jak piszesz o emocjach i o skrytych uczuciach. Ogółem LUBIĘ TO : )

BlueRose pisze...

Super! Nie mogę się doczekać następnego!!! Szkoda że taki krótki, ale Cię rozumiem ;3 Spodobał mi się ten moment ze śniadankiem ^^
Tak miluuuusio!! ;)
Mam nadzieję na więcej takich momentów <33
Pozdrawiam i całuję :)
http://blue-batterfly-one-direction.blogspot.com/

littlestrawberry pisze...

naprawdę fajne :D
podoba mi się bardzo i odrazu mówię , że będę czytać :D
zapraszam do mnie :D
http://we-gotta-vibe-you-cant-define.blogspot.com

∂єνιℓ ♥ pisze...

LUBIE TO :* i ten zakład :D

Unknown pisze...

w końcu . !
znalazłam bloga w którym się zakochałam . ! :D
ale się jaram ^^
o no fajny ten zakład , wszystko fajne xD dawaj nn !!!
zapraszam : http://makethislifeeasier.blogspot.com/

Zoe Ainsworth pisze...

u mnie na http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział, który wiele wnosi w życie bohaterów. zachęcam do przeczytania i skomentowania, gdyż każda szczera opinia motywuje do dalszego pisania. i przepraszam jeśli uznajesz to za spam. ♥

Kadai pisze...

Nie jestem fanem takich klimatów ale wydaje mi się ze piszesz naprawdę dobrze :)

zapraszam do mnie :) http://wszystkozajeli.blogspot.com/

I am Diana ♥ pisze...

Świetnyy rozdział ;d

czekam nn ;*** ♥

Annabel ♥ pisze...

Rzeczywiście krótki, ale jest dobry, mi się podoba :) A ja nie lubię banalnych zakończeń, ale wiadomo, że chciałabym by po części było szczęśliwe :D
I zapraszam na nowy rozdział: http://my-mysterious-love.blogspot.com/ :) x

Minty pisze...

bardzo fajne : ) mam nadzieję, że z czasem wszystko ogarnę .

zapraszam częściej.

Unknown pisze...

Masz wielki talent , na prawdę bardzo ciekawie piszesz. Gdy czytam to normalnie mnie wciąga. Jesteś w tym dobra nie martw się . Miałam wpaść i sprawdzić więc jestem i stwierdzam iż będę czytać twojego bloga, informuj mnie na moim także kiedy dodasz nowy + Zaspraszam do mnie bo dodałam nowy rozdział
http://onedirectionzawszespoko.blogspot.com/2012/10/rozdzia-32.html

Kaa-ti pisze...

Super piszesz. :P