piątek, 19 października 2012

Właśnie na Ciebie czekałam ...


Jeszcze 15 minut do umówionej godziny a ktoś puka do drzwi , myślałam że to Liam lecz w progu staną Kuba .
-Co ty chcesz wynocha .-Krzyczałam
-Ale przecież wiesz , że Cie kocham i będziesz ze mną szczęśliwa .
-Nie wynoś się napisałam Ci , że z nami koniec i jesteś zamkniętym rozdziałem w moim życiu .-Po chwili bez pukania wszedł Liam , powiedział :
-Usłyszałem jakieś krzyki , przestraszyłem się no i jestem .
-Dobrze że jesteś właśnie na Ciebie czekałam .-Podbiegłam do Liama i przytuliłam się do Niego .
-Cieszę się -Odpowiedział i pocałował mnie w czółko .-A ty chłopcze wyjdziesz sam czy mam Cie siłą wyprowadzić , chyba że jeszcze rozmawiacie .
-Nie my już skończyliśmy -Zwróciłam się do obojga .-A teraz możemy iść bo się spóźnimy na spektakl .
Już zajęliśmy miejsca , film był romantyczny i nie obyło się bez płaczu .Liam przytulił Mnie a ja się w Niego wtuliłam pod koniec chciał mnie pocałować lecz ja od razu odskoczyłam .
-Ej koleś nie zapędzasz się ? , znamy się zaledwie kilka dni .
-No i co ale ja wiem , że wszystkie na mnie lecą .
-Bo co jesteś sławny i masz ładną buźkę , którą zaraz mogę zniszczyć .-Powiedziałam to i wyszłam z sali kinowej , On pobiegł za mną i złapał mnie za nadgarstek .
-No oj przepraszam Cię , myślałem że chcesz .
-To źle pomyślałeś -Wyrwałam się i poszłam dalej .
-I co przez takie głupstwo masz zamiar się obrazić jak małe dziecko i iść do domu .
-A kto powiedział , że do domu .
-No nie wiem a niby gdzie ty pójdziesz o tej godzinie ?
-Na pewno jak najdalej od Ciebie
Poszłam na jedną z ławek , na której siedział Louis .
-Louis co ty tu robisz ?
- Siedzę nie widać , a co nie można ?
-Dobra wiedzę , że przeszkadzam więc sobie pójdę .
-Przepraszam Cię nie chciałem , mam problemy a ty podobno nie miałaś być na randce z Liamem ?
-Może i miałam , ale z nim się nie da wytrzymać , a po za tym chciał mnie pocałować .
-I co w tym dziwnego ?-Zapytał zdziwiony ...
-No może to ,że znamy się kilka dni
-Po prostu zakochał się w Tobie .
-To niech to kochanie wsadzi sobie w dupę .A teraz Ty powiedz jakie tam masz problemy ?
-Dziewczyna mnie rzuciła , znaczy ja wiedziałem jak całowała się z innym i do tego się przyznała .
-Przykro Mi -Przytuliłam Go a ten oparł głowę o moje ramię .
-Wiesz co , jesteś naprawdę dobrą przyjaciółką jeśli mogę Cię tak nazwać .
-No dobra niech Ci będzie -Powiedziałam to z uśmiechem na twarzy i już po  chwili czułam czyjeś zimne dłonie na swoich oczach .
-Zgadnij kto ...
-Wróżka -Odpowiedziałam z sarkazmem .Liam podszedł do Mnie wręczając mi różę .
-Przepraszam
-I co myślisz , że przeprosiny i róża wystarczy i że rzucę się na Ciebie z radości .
-Yyyyyy .....tak a co nie ? -Zapytał i spojrzał na moją minę , wiedząc że to nie pomogło uklęknął.
-Caroline wybaczysz Mi -Zaczął mówić głośniej , z każdym słowem ton narastał .
-Liam głupku wstawaj .Tak -Po moich słowach wstał ale i zaczął skakać z radości .
-Dobra spokojnie zachowujesz się jak małe dziecko .
-Znalazła się dorosła , co wyszła z seansu bez powodu.
-Ja bez powodu ... ?!.- Popatrzyłam groźnym wzrokiem
-O Louis co ty tu robisz .-Zapytał Liam
-Nic ja właśnie wracam do domu -Odpowiedział na zadane pytanie i powoli zmierzał w kierunku domu .
-Nie Louis zostań , może pójdziemy na wesołe miasteczko ?
-O tak ! To świetny pomysł -Liam
-To wy idźcie a ja wam nie będę przeszkadzał .
-O nie nie będziesz przeszkadzał   i się sam smucił , no ej raz dwa uśmiech wszyscy !-Oboje wybuchnęli nie opanowanym śmiechem , no dobra to akurat było dziwne ale pomogło .
-Widzę ,że wszyscy się ze mną zgadzają , no to ruszamy ...

                                                                                                                                                               
Hej to kolejny rozdział Dominiki , następny powinien być mój .Przepraszam ,że nie wstawiałam tak długo ale miałam dużo nauki i wycieczkę .Zachęcam was do czytania bloga mojej koleżanki http://i-thought-it-was-love.blogspot.com/oraz komentowania ;)



5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Twoj blog są bezkonkurencyjny ! Dominika

Aniołek Paula ♥ pisze...

Super :*
Nie wiem czemu, ale śmieję siędo monitora teraz :)
piszaj szybko :*

Wpadaj :
http://szczesliwa-tylkoztoba.blogspot.com/

Mwahh <3

Shado pisze...

Świetny! ;D

Unknown pisze...

Świetny blog. Ciekawie piszesz :)))

Wpadnij do mnie http://one-direction-witch-julia.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Czytając ten rozdział, cieszyłam się jak głupia :D Rozdział rewelacyjny ;) Czekam na nn ;*
+Zapraszam na nowy 16 rozdział, który pojawił się po długiej przerwie ... Mam nadzieje, że wpadniesz, a rozdział spodoba Ci się :)
http://4ever-onedirection.blogspot.com